Banner

Zeticon verwelkomt Thuy en Nicolas!

Thuy Nicolas Zeticon

Spannende tijden bij Zeticon! Héél erg trots om jullie onze gloednieuwe aanwinsten voor te stellen: Thuy en Nicolas. Beiden helemaal klaar voor een nieuwe uitdaging en om van Zeticon een echt succesverhaal te maken. Laten we hen even introduceren!

Thuy thumb 1

Thuy, Account Manager bij Zeticon: Sales en Marketing Gaan Hand in Hand

Met een achtergrond in marketing en digitale services, zonder enige twijfel een absolute aanwinst voor het Zeticon team. Thuy zal zich toeleggen op business development, en dit vanuit een strategisch perspectief. Een sterke positionering van Zeticon en het opzetten van doelgerichte marketingacties behoren tot haar dagelijkse missie. Met andere woorden, ervoor zorgen dat marketing en sales goed op elkaar afgestemd zijn.

Voor Thuy is Zeticon een logische volgende stap in haar professionele carrière. Ze ziet zichzelf graag doorgroeien op gebied van business development, Zeticon biedt daartoe het perfecte kader. Ze krijgt immers de kans om zich verder te ontplooien in een sterk groeiende organisatie en aan de slag te gaan met gloednieuwe technologieën.

Thuy over haar nieuwe uitdaging: “Ik ben iemand die in een salesgesprek graag met de klant meedenkt over het strategische luik. Op zoek gaan naar een gepaste oplossing, veeleer dan louter een product te verkopen.

Nicolas Staelens

Nicolas, Operations Manager bij Zeticon: Optimaliseren van Helpdesk Support

Na jaren gewerkt te hebben als Research & Development Manager, was Nicolas toe aan een nieuwe professionele uitdaging. En laten we meteen met de deur in huis vallen, Zeticon is geen nobele onbekende voor Nicolas. Integendeel. In een ver academisch verleden werkte hij voor een doctoraatsstudie samen met onze collega’s Alexis en Nick. Het contact is altijd gebleven, en ook Nicolas bleef van zijn kant de activiteiten van Zeticon met nauwgezette interesse volgen.

Nicolas gaat bij ons aan de slag als Operations Manager en zal verantwoordelijk zijn voor een volledige makeover van onze service desk. Optimalisaties doorvoeren, prioriteiten afbakenen; kortom een volledige update van onze helpdesk en support services om zo een fantastische klantenervaring te garanderen. Succes Nicolas!

Nicolas over zijn nieuwe uitdaging: “Zowel de gebruikte technologieën als het productaanbod van Zeticon spreken mij enorm aan. Ik heb er geen seconde over getwijfeld om deze opdracht aan te nemen.

Is jouw organisatie de volgende in lijn?

Samen bouwen we aan een efficiënt archiveringsplatform!

Contacteer ons

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste surfervaring op onze website krijgt. Meer info